راه حل هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام (قسمت 1)

اینستاگرام پس از انتشار به سرعت به ابزاری جدی برای بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارکت ها تبدیل شده است.یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا با بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه 60 میلیون تصویر و 1.6 میلیارد پسند در روز که آماری خارق العاده میباشد! و اما شما به عنوان یک مارکت آنلاین می توانید خیلی بهتر از این ها در اینستاگرام عمل کنید. این که شما به یک مارکت آنلاین بزرگ تبدیل شوید و یا فقط به بالا بردن آمار و ارقام و شهرت اینستاگرام کمک کنید بستگی به استراتژی های شما دارد.ما میخواهیم شما به یکی از ستاره های اینستاگرام تبدیل شوید.ستاره ای برای الگوبرداری رقبای شما از استراتژی و موفقیت های شما.

 

1.یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما این امکان را می دهد که مجموعه ای از بهترین مطالب خود را دسته بندی کنید. وقتی یک کاربر در حال مطالعه یک مطلب از صفحه شما با هشتگ اختصاصی شما رو به رو میشود با کلیک بر روی هشتگ میتواند آرشیو کاملی از محتوای شما را مطالعه کند یا هشتگ را دنبال (follow) کند تا در آینده مطالب این دسته بندی برایش ارسال شود.مثلا:#ویدیو_آموزشی_سیتک

همچنین میتوانید یک هشتگ مارک دار برای هر یک از کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود داشته باشید.مثلا:#کمپین_عیدانه_سیتک

به طور کلی هشتگ باعث میشود شخصی که علایق مشترک با محتوای شما دارد به صفحه اینستاگرام شما علاقه مند شود و از آن پس مطالب شما را دنبال کند.

2.هشتگ اختصاصی خود را تبلیغ کنید

خیلی خوب است که شما یک هشتگ #شگفت انگیز برای کسب و کار خود ایجاد کردید ، اما شاید نیاز باشد این رویداد شگفت انگیز را بیشتر ترند کنید! برای این کار بهتر است در خارج از اینستاگرام هم به تبلیغ این هشتگ بپردازید و روی فیشهای خود ، تبلیغات چاپی ،بنر های فروشگاه و رویدادهای مربوطه چاپ کنید.همچنین با اطمینان از اینکه هشتگ ها در سایر پروفایل های اجتماعی ، وب سایت و ایمیل شما قرار دارد ، کمپین های آنلاین و آفلاین را ادغام کنید.

3.تعامل با دیگران,یکی از مهمترین قدم ها جهت رشد شما در شبکه های اجتماعی

بیشتر بخوانید :  ایمیل مارکتینگ چیست و به چه صورت انجام میشود؟

پروفایل اشخاص تاثیر گذار در دسته بندی کسب و کار خود را شناسایی کرده و با روشن کردن اعلان ها,از زمان پست های آنان مطلع شوید تا بتوانید تعامل خود را با آن افراد حفظ کنید.لایو های تجاری متقابل,افزایش فالور و همچنین ترند شدن صفحه شما در اکسپلوره اینستاگرام از تاثیرات مثبت این تعامل است.

4.در اینستاگرام ظاهر مخصوص خود را داشته باشید

یکی از ابتدایی ترین قدم ها جهت تجاری سازی و پیشرفت صفحه اینستاگرام طراحی یک استایل دوست داشتنی و مخصوص برای برند خود است. برای مثال نوشیدنی هندی Frooti چنین سبکی برای طراحی پست های خود دارد ، حتی زمانی که کاربر با بی حوصلگی اینستاگرام خود را اسکرول میکند پس از مواجه شدن با پست Frooti سریعا این برند و طراحی منحصر به فردش را تشخیص میدهد:

5.فعال باشید

آیا در اینستاگرام فعال هستید؟ آیا عکس های دیگران را دوست دارید ، درباره آنها نظر می دهید و مرتباً با محتوای آنها درگیر می شوید؟ این یک روش عالی برای شروع به جلب توجه است ، به خصوص اگر این پست ها توسط افراد در بازار هدف شما از نزدیک دنبال شود. البته گفته می شود ، اگر بیش از حد فعال باشید ، می توانید در الگوریتم های اینستاگرام مانند یک ربات اسپم به نظر برسید ، و ممکن است آنها شما را بلاک کنند. در واقع نکته کلیدی در اینجا حفظ یک سطح تعادل است.

6.استفاده از المان های جذاب در عکس های خود

استفاده از المان ها و کلمات بزرگ و جذاب در عکس هایی که در اینستاگرام قرار میدهید میتواند توجه کاربر را تا حد زیادی جلب کند.اگر مناسبتی در راه است بهتر است بنر هایی جذاب به همراه رنگ هایی مورد توجه آماده کنید تا پس از انتشار کاربرانی که پست ها و استوری های شما را مشاهده میکنند جذب شوند

7.کاربران محتوای ویدیویی را بیشتر دوست دارند!

بررسی ها نشان داده است که کاربران به محتوای ویدیویی بیشتر علاقه دارند و چه بهتر شما به عنوان یک شخص در این ویدیو حضور داشته باشید و با کاربران خود صحبت کنید.

تاثیر قرارگیری ویدیو در صفحه اینستاگرام و همچنین تعامل مستقیم با کاربران بی نظیر است.

ارسال مطلب به:

آموزش جلوگیری از کامنت های اسپم در وردپرس

  https://citek.ir/wp-content/uploads/2022/03/08.mp4 .u6b45a781ad48bd951d4fcd97bd442635 {...